Labels

Thursday, October 9, 2014

MUMMY AND ME!! DOUBLE HAPPINESS!


Saya doakan pembaca blog ibu-humaira semua sentiasa di bawah payungan rahmat Ilahi. Kaya dan berjaya dunia dan akhirat.

Oktober sudah masuk minggu ke dua. Promosi ESP dan Mealshake masih berjalan sehingga 31 Oktober ini,

Promo ESP kembali. BUY 6 FREE 1!! Pertama kali dalam sejarah Shaklee bagi promo ESP 2 KALI setahun. Kadang-kadang lebih setahun baru jumpa balik promo ni.


Promosi ESP - BUY 6 FREE 1

Manakala promosi MEALSHAKE pula promosi dalam sejarah BUY 3 FREE 1 selama 2 bulan!

Promosi Mealshake BUY 3 FREE 1

Kedua dua jenis suplemen ini WAJIB untuk saya sekeluarga. Saya sebagai ibu yang sedang menyusu sudah pasti ESP menjadi peneman setia supaya susu yang diberikan kepada anak saya berkhasiat sepenuhnya.


MEALSHAKES UNTUK IKRAM DAN UMAR

Mealshakes pula menjadi pelengkap nutrisi anak-anak saya. Dengan izin Allah, Mealshake merupakan perisai anak-anak saya. 

Mealshakes merupakan MULTIVITAMIN dalam bentuk powder. Boleh dibancuh dengan apa juga minuman selain yang berkafein. Boleh juga dibancuh dengan air kosong saja sebab dah ada perisa Vanilla. Sedap! Anak-anak saya memang suka dan tak pernah menolak.  

Muhammad Ikram Thaqif (5 Tahun)
Muhammad Ikram Thaqif (5 Tahun) 

Setiap pagi wajib sediakan Kokomin (koko pracampur madu dan kurma) ditambah dengan Mealshakes sebelum ke sekolah. Supaya di sekolah Ikram tidak 'lemau' dan dapat tumpukan perhatian pada pelajaran.

Alhamdulillah, sejak konsisten minum Mealshakes, Ikram sentiasa sihat. Dah lama tak demam.

Cuma Ikram jenis yang kerap bersin dan akan berair hidung. So saya akan pastikan Ikram ambil Chewable Vitamin C jugak. Alhamdulillah, dengan izin Allah, bila konsisten tiada lagi masalah tu :)
Muhammad Umar Qayyim (1 Tahun 8 bulan)

Muhammad Umar Qayyim (1 Tahun 8 bulan)
Untuk Umar pulak, memandangkan dia dah tak menyusu, saya akan campur setengah susu Mealshakes setiap hari ke dalam susu formula Umar.

Umar agak memilih makanan. Memang susah nak makan nasi. Jadi, untuk memenuhi nutrisi harian Umar, saya pilih Mealshakes.

Alhamdulillah, Umar juga jarang demam.



Sangat rugi kalau tak ambil peluang ni untuk stok sendiri sebab ESP dah jadi teman setia dan Mealshake juga sebagai pelengkap nutrisi anak-anak saya ;)

Sebagai ibu, haruslah mengambil berat tentang kesihatan anak-anak. Bak kata pepatah:

                                            "Mencegah lebih baik dari mengubati"

Itu lah yang saya amalkan untuk kami sekeluarga. Dengan izin Allah dan Shaklee sebagai asbab kesihatan kami yang baik. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Berminat untuk mendapatkan produk ini atau produk Shaklee yang lain? Boleh hubungi saya melalui :

Facebook: Rozaida Ahmad
SMS/Whatsapp: 012-561 0924
email: idahiryns@gmail.com


*Free consultation*
*Affordable Price*
*Business Opportunity with SHAKLEE*
*Jana pendapatan sampingan atau sepenuh masa dengan Shaklee... 2, 3, 4, 5 angka....anda yang tentukan :)


1 comments:

sakinahmatsaid s.m.s said...

Wow...ad promotion. Best nie.. Since sy ambil ESP..byk perubahan yg berlaku.. Yg pnting, mengenyangkan bg org mcm sy yg susah nak breakfast.. Cepat dan mudah.. Bln ni, ada promotion.. Memang terbaik, la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...