Labels

Tuesday, June 10, 2014

PENGALAMAN MENGGUNAKAN SET BERSALIN SHAKLEE

Bismillah...

Assalamualaikum wbt.

Saya doakan para pembaca blog saya sihat dan sentiasa dirahmati Allah.

Hari ni saya nak share set bersalin yang saya guna semasa berpantang anak ketiga baru-baru ni. Lain daripada semasa berpantang anak pertama dan kedua.

Anak ketiga ni saya pilih Set Bersalin Shaklee. Saya mula ambik daripada mengandung sampailah bersalin.

Aisyah Humaira Binti Mohd Hashim
Date of Birth: 4-March-2014

Kesan dan perbezaannya:-
  • Semasa mengandung - HB (Hemoglobin) saya rendah pada fasa awal kehamilan, selepas saya cuba ambil Vitalea, Alhamdulillah 2 miggu selepas tu HB saya naik sehinggalah rutin check up yang terakhir sebelum bersalin. Hasil pengambilan Ostemarix pula, kurang sakit pinggang, tulang pinggul dan kejang kaki. Kebiasaan yang saya alami pada kehamilan anak pertama dan kedua.            
  • Semasa bersalin -  Hari kedua setelah keluar daripada Wisma Bersalin,  dah ada yang tegur nampak bertenaga...tak macam orang baru lepas bersalin. Komen yang sama saya dapat selang beberapa hari oleh beberapa orang yang berbeza. Alhamdulillah.

Suplemen Shaklee ni hanyalah sebagai satu asbab sahaja. ..Allah jua lah yang memberikan kesihatan kepada orang-orang yang dikehendaki Nya.

Bila bertenaga, saya tiada masalah untuk uruskan anak sendiri dari awal seperti memandikan anak, berjaga di waktu malam serta menguruskan anak-anak. Alhamdulillah, berkemampuan juga untuk menghantar dan mengambil anak sulung pergi dan balik sekolah dan menguruskan anak kedua yang baru berusia setahun sebulan ketika bersalinkan anak ketiga. 


 Pengalaman semasa berpantang anak pertama dan kedua dulu, mak dan kakak yang banyak membantu sehingga saya betul-betul sihat.

Sejujurnya saya amat mengesyorkan kepada bakal-bakal ibu untuk memilih Set Bersalin Shaklee ini. Anda akan melalui pengalaman yang berbeza berbanding mengambil jamu ketika berpantang.

Kelebihannya, boleh mula makan suplemen-suplemen ini tanpa was-was dari awal kelahiran bayi. Tidak seperti jamu yang perlu dimakan setelah bayi betul-betul disahkan tiada demam kuning.

Hasilnya pastilah luar biasa :) insyaAllah akan bertenaga untuk menguruskan anak-anak yang membesar dan juga yang baru dilahirkan.

Nak tau lebih lanjut mengenai Set Bersalin Shaklee ni boleh baca di sini.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Berminat untuk mendapatkan produk ini atau produk Shaklee yang lain? Boleh hubungi saya melalui :

Facebook: Rozaida Ahmad
SMS/Whatsapp: 012-5610924
email: idahiryns@gmail.com



*Free consultation*
*Affordable Price*
*Business Opportunity with SHAKLEE*
*Jana pendapatan sampingan atau sepenuh masa dengan Shaklee... 2, 3, 4, 5 angka....anda yang tentukan :)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...