Labels

Tuesday, June 10, 2014

SET BERSALIN SHAKLEE TERBAIK!

Bismillah...

Assalamualaikum wbt.

Saya doakan para pembaca blog saya sihat dan sentiasa dirahmati Allah.

Saya tau, ramai ibu-ibu yang sedang mencari set bersalin terbaik selepas kelahiran. Hari ni saya nak share set berpantang pilihan hati saya semasa melahirkan anak ketiga (Aisyah Humaira) baru-baru ni. Sengaja mencari kelainan kerana sebelum ni set berasaskan jamu ketika berpantang anak pertama (Muhammad Ikram Thaqif) dan kedua (Muhammad Umar Qayyim).

Semenjak beberapa bulan yang lepas, bertalu-talu yang bertanyakan Set Bersalin Shaklee ni pada saya. Ada jugak yang terus join ahli di bawah saya untuk mendapatkan harga ahli dan lain-lain kelebihan sebagai ahli.


Kenapa Set Bersalin Shaklee pilihan hati?
  • Diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi. tanpa bahan kimia dan perasa/pewarna tiruan.
  • Boleh terus diambil pada hari pertama bersalin tanpa was-was walaupun ketika bayi jaundice (demam kuning)
  • Luka bersalin cepat sembuh.
  • Membatu untuk memperbanyakkan susu ibu untuk bayi tersayang.
  • Badan lebih bertenaga walaupun baru bersalin.
  • Pakej kulit cantik (ESP + Vitamin C) dan kurus (Alfalfa + Omegaguard) dalam set bersalin ni.
  • Khasiat untuk ibu dan anak.

Jom saya kongsikan FUNGSI UTAMA setiap vitamin yang terdapat di dalam set ini:


  1. VITALEA - Elakkan keletihan supaya mudah menyusukan bayi.
  2. B COMPLEX - Elakkan stress akibat tak cukup tidur malam. Menukarkan makanan kepada tenaga.
  3. OSTEMATRIX - Elakkan sakit-sakit tulang, pinggang, kebas kaki, sakit gigi akibat tidak cukup kalsium. Ibu menyusu berkongsi kalsium dengan bayi melalui susu ibu. Selain itu membantu melawaskan (membantu ibu-ibu yag sembelit)
  4. ALFALFA - Sebagai milk booster. Mempercepatkan peghasilan susu.
  5. ESP - Membekalkan protin untuk memekatkan susu ibu supaya bayi cepat merasa kenyang disamping memberikan tenaga supaya ibu cergas sepanjang hari.
  6. VITAMIN C - Meningkatkan imunisasi badan.
  7. OMEGAGUARD - Membekalkan DHA untuk perkembangan otak bayi. Di samping itu membantu ibu untuk membakar lemak supaya cepat kurus.
  8. ZINC - Mempercepatkan penyembuhan luka bersalin.

TESTIMONI PENGGUNA SET BERSALIN SHAKLEE





Alhamdulillah. Saya dah cuba dan sangat berpuas hati. InsyaAllah saya akan share kan pengalama saya mengambil Set Bersalin Shaklee ni. Kalau ada apa-apa yang nak di tanyakan, boleh terus hubungi saya. Saya sedia membantu... InsyaAllah.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Berminat untuk mendapatkan produk ini atau produk Shaklee yang lain? Boleh hubungi saya melalui :

Facebook: Rozaida Ahmad
SMS/Whatsapp: 012-5610924
email: idahiryns@gmail.com



*Free consultation*
*Affordable Price*
*Business Opportunity with SHAKLEE*
*Jana pendapatan sampingan atau sepenuh masa dengan Shaklee... 2, 3, 4, 5 angka....anda yang tentukan :)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...